tisdag 8 april 2008

Gårdagen

Smärtan i knävecket är nästan helt borta nu =0)
Igår hade vi en seg föreläsning med Percy som inte alls var på bra humör. Hon var en riktig BITCH! Anyway... vår klass är fylld med gott om humor så först fylldes jag av skratt när Carin sa "Percy går som om hon hade en tjur mellan benen", och på tåget hem beskrev Hasan Percy som "global"....haha =0)

Under fikan pratade jag lite Vår Ruset snack med mitt team som förutom mig kommer bestå av Carro, Elin, Mickan, Amanda och Nettan. Det här kommer bli skitbra och skitroligt! Igår kom Carro med idén om att vi borde ta och klä ut oss till bröderna fluff....haha =0) Fast då hade vi nästan fått kalla oss för Hälsofluff istället, eller sisterfluff....eller något annat roligt. Hur som helts, vare sig vi klär ut oss eller ej, så behöver vi ett lagnamn, och det SÅ FORT SOM MÖJLIGT! Har du någon idé om vad vi vi kan heta? Tipsa i så fall!

Igårkväll blev det reunion för mig, Cindy och Ipek. Vi tog en promenad och pratade förutom gamla minnen även lite annat smått och gott =0) Det blir en dejt även ikväll! 18.30 ska vi ut och promenera igen =0)

Nu måste jag kila, har lite saker att fixa!

Kram kram

PS: Har lovar Carro att ha med en rolig historia.


"Det var en man som upptäckte att det stod 10 pingviner i hans trädgård. Han visste inte vad han skulle göra med dem, så han ringde en kompis och frågade om råd.
-Ta dem till zoo, sa kompisen.

Nästa dag kom kompisen förbi för att se hur det hade gått med pingvinerna.

När han ser 10 pingviner i badmössa ståendes i trädgården frågar han:
- Tog du inte pingvinerna till zoo igår?
- Jo, och idag ska vi till aq-va-kul!"

Måste ha med Hasans historia också...

Det var två bagare och en smet

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Det där med Carin hörde inte jag. Hahaha!! Och du? Två myror, en stack. Två turkar, en fez. HAHAHA! Vi kan ju alltid heta Gudruns gäng eller typ "You can call us Percy" Haha näää.