onsdag 16 april 2008

I väntan på Elin

Halloj halloj kära läsare!

Jag vet att jag har blivit värdelös på att uppdatera bloggen, men det får ni leva med. Mina dagar bara rusar förbi. Igår var första dagen på länge som jag varken promenerade, joggade eller var på Friskis. Kan ni förstå det? Det blev en Pollykväll istället =0)

Just nu sitter jag i datasalen på bibblan här i Kristianstad. Väntar på att Elin ska komma. Enligt ett telefonsamtal från Sandra så kan det dröja ett tag i och med att Elin tydligen fönar håret...haha... Elin kom precis....hon sa att hon sprayade håret...haha =0) Hur som helst, hår tar tid att fixa!

Nu ska det skrivas! Vi satsar på att bli klara idag.

Ha en skön onsdag allihop!

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pollykväll fint det du! /david

Anonym sa...

Hahaha! Fast Sandra sa faktiskt att Elin sprayade håret i telen till dig, det var nog bara du som hörde fel;) Ojdå! Ser att någon kommenterat här innan mig! Spännande spännande;)