lördag 17 januari 2009

Då var det dags igen...

Jul/Nyår, förkylning och tentaplugg har av någon konstig anledning satt stopp för mina sunda vanor. Känner mig helt ur form, och nu har jag bestämt mig för att komma tillbaka till gamla Sus igen. Mer träning och förbättrad kosthållning är just nu ett MÅSTE!

Sitter och käkar frukost samtidigt som jag skriver detta, och för er som undrar vad jag stoppar i mig så kommer svaret här:

....min omtalade grötfrukost är tillbaka igen =0) Ni kan ju den mer än väl nu, så jag kände inte riktigt att jag behövde rabbla upp alla fröer igen. Och till det dricker jag självklart en kopp grönt te. UTAN honung såklart!

Runt 12 tiden ska jag träffa Ipek och då ska vi till Friskis och gymma.

Jo, och nu när ni vet att jag är på G, så måste jag också säga att jag från och med idag har gett mig själv en veckas OST-FÖRBUD. Jag är ett ost-freak, och känner att jag behöver ett litet ost-break för att jag ska kunna ta tag i mig själv igen....haha =0) Hur detta går kommer ni självklart kunna följa här på bloggen =0)

Nä, nu ska jag raka benen. Vill ju inte känna mig som en hårig björn på gymmet...haha =0)

Kram på er!

Inga kommentarer: