söndag 11 januari 2009

Om mötesplatsen hittills

Eftersom ni redan vet att jag anmält mig på mötesplatsen, så är det ju nästan taskigt att inte informera er hur det går. =0)

Hittills har jag haft 365 besök på min profil. De flesta har hittat mig, och inte tvärtom. Jag har nämligen inte varit en flitig leterska. Av alla killar jag hittills sett så på mötesplatsen så har högst 5 killar sett någorlunda okej ut.

Mailen har strömmat in, men tyvärr inte från rätt personer =0( Hittar FEL hos nästan alla. Jag är nog inte bara kräsen, utan snarare MEGA KRÄSEN!

Roligaste mailet var nog följande:

"Hej Susanna, Är ju lite farligt att lova att man aaaldrig säger nej till bio eller bowling. Är man så söt som du är det ju risk att man får gå på biodejter tills man mår illa. Ska du med och bowla? ;)"

Tyvärr överrensstämde inte hans utseende med mina önskningar. Sorry grabben!

Det sjukaste mailet:

"Hej! Snygg tjej ;) En fråga: Har du hoppat på kryckor nån gång?? "

Varför ställer man en sådan fråga? Hahaha..... Det går inte hem hos mig!

Den jobbigaste komplimangen:

"Du får mig att smälta som is"

Sorry, men jag gillar inte smöriga killar!

En annan kille jag fick mail från såg ut att komma från Jamaica (Maggie-typen till 100%). Inget illa mot färgade människor, men jag letar efter någon lite ljusare.

Hittade en sjukt snygg kille, men felet med honom var att han utbildade sig till veterinär och älskade djur. Djur är ju inget som jag direkt älskar, så därför var det bara till att släppa honom.

En annan snygg kille som jag spanade in visade sig vara en kille som jag småpratat med för några år sedan på msn. Då älskade han Celine Dion, och fick mig att bli tokig i låten The storm is over med R-Kelly. En snygg fotbollskille man helt enkelt vill dö för! Honom har jag inte tagit kontakt med nu. Det vågar jag inte. Han är för snygg!

En tredje kille liknade "Mr Peak" (Mitt ögonspan inne på Peak), men visade sig i efterhand inte alls vara som honom. Stor besvikelse!

Andra orsaker till att jag inte matchar med killar på mötesplatsen beror t.ex. på att de är för gamla, för korta, för smala, bor för långt ifrån, är tatuerade/piercade, är ovårdade, har andra intresse eller snusar/röker. Listan skulle kunna göras ännu, ännu längre!

Mötesplatsen känns helt enkelt värdelöst just nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Suuuuuuuuuuuuuuus! Lägg aaaav! Du verkar ju fått napp från jättebra killar, en dejt är väl inte farligt?! Kom igen, du får inte vara så kräsen! Han somv ar så snygg och var veterinär t.ex., en dejt bara, det kanske visar sig att han är en toppenkille, det måste ju inte betyda att han sover med pirayor och ödlor under täcket! Haha! Och "En snygg fotbollskille man helt enkelt vill dö för!" Vadå för snygg? Kom igen nu! Du har inget att förlora!! Jag håller på dig snygging! hihihi

Anonym sa...

Hahahah Susanna! du är verkligen förvirrad angående min typ. Jag kan inte hjälpa att jag är öppensinnad och att mina preferenser sträcker sig åt alla håll och kanter! Spana in Aleksander Iversen. Han är snygg! (förutom trikåkläderna) och Christian Hollbrink. Två gräddbakelser jag gärna hade velat sätta tänderna i. Men framförallt JAMES FRANCO. Gud, den kommentaren får mej att känna mej som en man nästan..

Lycka till med letandet!

Du kanske ska prova lyckan på andra platser också? match.com kanske?

Anonym sa...

jag håller med mickan. man lever bara en gång. en dejt behöver ju inte betyda livslång kärlek, men lite kul kan man ju få ha även om det är en veterinär.. :P Go for it

Jacqueline sa...

hahahha, jag håller med Mickan till hundra procent! EN DEJT, du behöver inte gifta dig med honom! Do it, do it, do it! Pussar i massor