tisdag 20 januari 2009

En helt vanlig tisdag...

Hej!

Efter två veckors mjukiskoncept körde jag idag den lite mer normala outfiten, dvs. jeans.

Idag påbörjade vi ny kurs (Folkhälsoarbete), vilket kändes mer än bra. Petra som är kursansvarig är strukturerad och har till skillnad från Elisabet koll på läget. Det känns som det kommer bli en givande kurs.

Praktiken vet jag fortfarande ingenting om, vilket känns lite jobbigt! Men men...det är bara att vänta.

Dagen i bilder:

(Adnan goes Joe Labero)
Han skulle vissa mig massa trick som han var totalt värdelös på. (Självklart tyckte ju jag att det var jääätteroligt...HAHAHAHAHA...)

(Helena med sin kub)

Till skillnad från Adnan så visade Helena upp mycket mer talang. Talang 2009 kanske?


(Min 58 kronors lunch)


Fisken var inte god. Den var fylld med någon konstig röra, och paneringen var superäcklig. Lämnade kvar massa fisk, och nästan hela stora potatisen. Idag ångrar jag mig verkligen att jag inte tog med mig lunch till skolan.

Hasan fick mig att ASGARVA på hemresan när han sa:

"Du är märkesbög, MEN jag är bara bög."

När jag kom hem blev det först käk och sen soffan. Var så trött så jag somnade direkt. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag bara sov 4 timmar i natt. Gick och la mig vid tolv, men var så uppe i varv, så jag började planera musik till klassfesten istället. Gick igenom alla iPodens låtar, och när klockan var 02.00 tvingade jag mig själv att släcka lampan för att få lite sömn. Trots lite sömn var jag sjukt speedad i skolan idag.

Nä, nu måste jag läsa häftet till imorgon (om jag inte hinner somna).

Ha det bra vänner!

KRAM!

PS: Köpte 3 kuddar på IKEA igår. Dunkuddar såklart =0)

1 kommentar:

Anonym sa...

jahaaaaa?