torsdag 8 januari 2009

Sus & kärlek

Som ni alla vet så är jag en feg singel som inte vågat ta tag i kärleken. Förra året blev jag sönderbombad med skämt och övertalning om att börja nätdejta,och i december sa jag skämtsamt till Sandra att jag skulle börja nätdejta om jag inte fann lyckan på nyår.

Eftersom nyår blev en kväll utan killar blev singellivet totalt oförändrat. Eftersom jag faktiskt sagt att jag skulle ge nätdejting en chans registrerade jag mig därför på mötesplatsen idag. Är fortfarande lite skeptisk till det här med nätdejting, men va fan...måste ju testa! hahaha... Wish me luck!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Fan vad härligt! Jag kollade på filmen Matte söker husse igår och då slutade minsann nätdejting i något positivt;)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Du är underbar Sus!!!! Jag kanske skulle testa det med, hahaa!

Anonym sa...

haha. det går säkert jättebra! lycka till iallafall