måndag 26 januari 2009

Helgen...

...har varit riktigt fullspäckad!

I lördags blev det två promenader för min del. Först med Ipek och sen med Maggie. Totalt blev det över 3 timmars promenad. På kvällen blev det förfest hemma hos Jackes kompis Therese, och därefter drog jag och Jacke iväg till White för att shake´a loss.

Igår, söndag var jag och Ipek ute och promenerade igen. På eftermiddagen jympade jag med kidsen, och 18.00 var jag och Lina på Malmö Arena och såg Disney on Ice- Princess Classics. Den var SÅÅÅ bra!

Idag blev det lång skoldag. Gick hemifrån 06.40, och kom hem strax efter 18.00. 20.00 tittade jag på bondebröllopet, och jag måste erkänna att jag blev rörd och fick tårar i ögonen. Det var så vackert!

Snart ska jag nanna kudden, men först ska jag se klart Prison break.

Ha det bra!

KRAM!

Bilder från igår...

Lina & Jag

Det är inte lätt att både skratta och äta korv samtidigt...haha =0)

Prinsar & prinsessor =0)

1 kommentar:

Anonym sa...

KORVBILDEN!!! hahahahaha, jag döööör! :D