söndag 18 januari 2009

Jag kallar det:

- SMÄRTA !!!

- Vill man vara fin får man lida pin!

- Klantigt!

Jag har någon jävla otur med mina fötter. Jag vet att fötter är något av det fulaste som finns, men jag är tvungen att lägga ut denna bild, och förklara hur jag känner. De röda sträcken är till för att dölja eventuella hårstrån.

(Mina trasiga fötter)

1. Blåmärket på min stortå som inte vill försvinna. (Från löpning på löpband i fel skor för fleeera veckor sedan.)

2. Blåmärket är nästan borta. (Orsak: se 1)

3. Blåsa från dagens jympa med kidzen.

4 0ch 5 säger nog det mesta. (Det uppkom igår. Självklart löpning i fel skor igen, och så blev det mycket värre idag när jag värdade och var tvungen att hoppa en massa.)


Med det vill jag bara säga att det nog inte blir någon medeljympa för min del imorgon.

PS: Till löpning rekommenderar jag löparskor och inte jympaskor!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare!!!!! Ser ut att göra sååååå ont, fyyy! Men vill du gärna träna så kan du ju alltid simma :)
KRAM

Anonym sa...

Usch ja, ser inte alls skönt ut.. men du, ska du lära dig av det den här gången då? :P Hehe.. verkade ju inte sätta några större avtryck sen första gången de hände ;) Men jaja, hissen imorgon då?
Puss

Helena sa...

Åh fy, vad det ser hemskt ut!!! Måste göra skitont! Hoppas de läker ihop fort som attans!

Kramar!

Anonym sa...

OMG... Jag förstår hur ont det gör för det där lider jag av nästan varje sommar... Fy fan vad ont det gör! Mest gillar jag dock strecken för att dölja eventuella hårstrån;) hahahahaha! Puss på dig

Anonym sa...

Fy fan vad det ser ut att göra ont.... Jag kommer ihåg i somras när jag fick köpa två par skor extra i sthlm för att ens klara av att gå. Skoskav är inte nice! Men skoskavsplåster gör det faktiskt mycket bättre! Så det kan jag rekommendera. Kram Lina

fajndivajn sa...

Fyyyyy... usch och blä vad 4an och 5an ser räliga ut! Hoppas det blir bättre! Kan du gå över huvudtaget?
Många tröstkramar