onsdag 14 januari 2009

Morgonpromenad...

eller INTE!

Maggsan och jag skulle imorse ta en härlig morgonpromenad för att hämta krafter inför dagens plugg. Tyvärr blev det inte så! Medan jag väntade på Maggsan, låg hon fortfarande i sängen och sov.

Efter 25 minuters väntan, 4 ringda samtal, och några skickade sms fick jag nog och körde hem igen.

10.40 ringde en nyvaken Maggie som knappt kunde säga annat än FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT! Hon var faktiskt riktigt söt när hon var ledsen. Försova sig kan ju vem som helst, så jag kunde helt enkelt inte bli arg på henne. Hon var mest rolig!

Det roligaste var när hon sa "...det måste nog ha varit för att jag inte somnade förrän kl 5. Tänkte på allt jag ångrat mig över i mitt liv." HAHAHAHA.... Maggsan kan verkligen få till störtsköna meningar ibland! Haha....

Nä, nu måste jag fortsätta plugga. Har ju trots allt en tenta som ska skickas in på fredag =0(

Inga kommentarer: