söndag 22 november 2009

Friskis hela dagen

Idag har min dag sett ut såhär:

08.30: Time to wake up!

09.30: På plats @ F&S Johanneslust.

10.00-11.00: Familjejympa (vickade).

11.15-12.15: Knattejympa (vickade).

13.00: Lunch.

14.30: På plats @ F&S Heleneholm.

15.00-16.00: Familjejympa.

16.15-17.15: Knattejympa.

17.40: Hemma. Mat. Dusch.

18.30: Williams (kusinbarn) 6-års kalas.

20.00: Tankat bilen.

21.00: Bloggtime!

Snart: Sängen. Är sååå trött!

PS: Igår var jag ute och promenerade med Maggsan i 2 timmar och 45 min. Det var sååå himla skönt. Dessutom var det prima promenadväder!

15 kommentarer:

Nettan sa...

Hahhaaa, "fullbokade Susanna", men bättre att ha för mycket att göra än ingenting alls, ibland iaf ;)

Sov gott Sötis!

Anonym sa...

så ska en riktig dag se ut, fast jag är inte säker på att den dagen just ska vara en söndag kanske en onsdag för onsdagar verkar rätt långtråkiga för mig.
Fast jag kan tänka mig att du är "fullbokad" hela tiden susanna =)

/M

Susanna sa...

Varför är onsdagar så tråkiga? För mig är onsdagar i princip lika fullbokade som söndagar =0)

Anonym sa...

det är för att man har en seg lektion på morgonen och så måste man åka ända hem för att sedan på eftermiddan åka tillbaka in igen för att jobba. blir att man har inget att göra på ca 8 timmar mellan skolan och jobbet som man måste sitta å göra ingenting.

/M

Susanna sa...

Fassiken vad segt! Du kan ju plugga lite däremellan, träna eller göra ngt annat vettigt =)

Anonym sa...

plugga måste göras i grupp efter skolan och träna görs oftast på arbets tid oftast får de bli att man går hem och tittar upp lite grejer på nätet om nya forsknings resultat eller nya tränings metoder eller i värsta fall skaffar info om skoluppsatsen.

/M

Susanna sa...

Just d, du jobbade ju på gym. Right?

Anonym sa...

måste du påminna mig ! ja lider som det är =( !
varför gillar du på plåga mig genom å påminna mig om att ja har ett arbete !? =)

/M

Susanna sa...

Kallar du detta för att plåga? Vilken klen mes du är i så fall =0)

Anonym sa...

haha, ja ta mig sjutton om man inte är en mes ibland =), nej bara det att vissa dagar är lite mer dryga än andra på jobbet =). just den dagen vart extremt jobbig.

/M

Susanna sa...

OKEEJ! Hur ser en "extremt jobbig dag" ut då? =0)

Anonym sa...

en extremt jobbig dag börjar med att det kommer massa folk utan sina medlemskort och tror att jag kan släppa in dom för att dom är "stammisar" och när dom får reda på policyn så blir dom upprörda och börjar att tjaffsa med en och kan inte tro att dom blir behandlade på detta sätt när dom klart och tydligt har blivit tillsagda att alltid ha med sig kortet och inte kommer att bli insläppta om dom ej har det med sig!
20 min senare blir man tvungen att stå å förklara till föräldrar varför man är tvungen att spendera mer tid med vissa av barnen än med deras, för att dom andra barnen kan ej simma och behöver mer hjälp än deras... och detta var bara den första timmen !
därför alla försöker byta bort sina simskolepass =D

/M

Susanna sa...

Jääävlar vilken uppsats! haha...

Anonym sa...

kallar du de där en uppsats ? then you havent seen anything yet sista ! =)

Susanna sa...

haha...vet i fassiken om jag vill se det heller =)