tisdag 10 november 2009

Snabb update

Hej på er =0)

Är galet trött så idag blir det bara ett kort inlägg.

Idag har jag och Sandra pluggat på stadsbiblioteket i Lund, och imorgon väntar samma sak. Yeeey....så roligt var det....haha =0)

Har idag även bokat tågbiljett till min lilla minisemester i Stockholm den 26:e-29:e nov =0) Wieee...

Nu ska jag se ett avsnitt av Gossip Girl (Har börjat följa den serien också, fast jag ligger ju låååångt efter alla andra. Typ avsnitt 3 säsong 1.).

Sov gott allesammans!

Kram

3 kommentarer:

Linis sa...

Så mysigt med STHLM! Snacka om att de julklappar du ej hitta i Ulla kan du köpa där sen! Kram

Anonym sa...

kommer man till stockholm för julklapparna ?
emm då måste jag på peka att det finns massa annat att göra i stockholm än bara julklappar =)

/M

Susanna sa...

Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens om jag kommer ha tid att gå i stan när jag är i Sthlm. Jag ska hälsa på "mormor" som är 88 år gammal. Dessutom ska jag även hälsa på en vän.