torsdag 26 november 2009

Resan fortsätter...

Nu befinner jag mig snart i Mjölby.

14 kommentarer:

Nettan sa...

Mjölby, det är där Johan Palm kommer från :D (ifall du inte visste) ;P

Susanna sa...

HATA Mjölby i så fall! haha...

Nettan sa...

Hahahaa, jag tycker Johan är jättesöt :D

Susanna sa...

Nu får du ge dig Nettan! Man vill liksom bara borra pennor i huvudet när man ser honom. Han tillhör inte musikvärlden.

Anonym sa...

haha pennor i huvudet ? gör han folk till Hellrazors ? =D

tycker du inte ska va så hård mot han, han är ju bara 17 eller nåt. Ja jag får väll hålla med om att han inte är den bästa men han är ung än.
/M

Susanna sa...

Mackan, man kan bara inte tycka om Johan Palm! Mer än så behöver jag inte säga.

Anonym sa...

nej för all del jag är inte hyper förtjust i han heller men som sagt han är ung än, vem vet han kanske förvånar en om några år.
helt värdelös är han väl ändå inte ?
nu tycker ja inte du ska va för hård mot han =)

/M

Susanna sa...

Jag är inte hård. Jag är bara ärlig =0)

Anonym sa...

hehe, ja men du behöver inte flå stackarn levande liksom, jag har hört talas om brutalt ärlig men jag tror du tar de lite väl bildligt =)

/M

Susanna sa...

Ärlighet varar längst. Right? =0)

Anonym sa...

haha, ja men ärlighet ska inte göra så att men människa vill begå självmord =)

/M

Susanna sa...

Det ska ju inte det. Syndromet kallas: Palm-effekten! =0)

Anonym sa...

ahahaha, elaking =)

/M

Susanna sa...

Jag? Elak? Aldrig! =0)