söndag 8 november 2009

Helgen

Sitter nybadad med en kopp te och lyssnar på Savage Garden samtidigt som jag bloggar. Helt underbart!












(Jag fullkomligt älskar dessa låtarna. )

Vad har då hänt i helgen? Hmm... förutom att jag promenerat med Ipek idag, igår och i förrigår så har detta hänt:

I fredags var jag på bio med Yvonne och såg Michael Jackson´s This is it. Den var grym. Har ni inte redan sett den, så se den!

Igår stod "modellfotografering" på schemat, men planerna blev ändrade i sista stund, så det blev tyvärr inget av det. Gårdagskvällen spenderdes bl.a. med kusinbarnen Emma & William. Vi hade "fest" som Emma så fint kallade det =0) Emma hade dessutom tagit på sig lackskorna till sin fina rosa Bamsemorgonrock. Vi hade lödagsmys, kollade på bumbibjörnarna och åt godis & popcorn =0) Från ingenstans utbrast Emma alvarligt "sluta skratta Sussi". Det fick alla att totalt utbrista i skratt =0)

Förutom krattat löv idag så har denna söndagen i vanlig ordning bjudit på jympa med kidsen =0) Idag var vi riktigt många barn både på familje- och knattejympan. Så himla roligt! Sedan jag började som ledare har man märkt en ökning av antalet barn vecka efter vecka. Känns så himla bra. Som om inte det vore nog så dök dessutom Emma & William upp på knattejympa idag. Det gjorde mig extra glad =0)

Nu är det snart sängdags, men först ska jag se klart på filmen Marley & Me som jag började se igår =0)

Sov gott allesammans!

Kram

Inga kommentarer: