fredag 20 november 2009

Ullaredsbilder

Lina, the driver!
"Kungen" började dagen med en drickyoghurt.
Emelie, Christian & "Kungen" på jakt efter kundvagnar.

Lina hade laddat upp med MAXI poletter =0

3 vagnar och en skrattattack (jag då) ;0)
Skrattattacken som inte riktigt ville släppa =0)

"Kungens", Linas & min kundvagn.
I väntan på Emelie & Christian testade "Kungen" att sitta med Linas julklapp till Annie; en rosa Barbapappa-säck =0)

När inte Emelie täckte ansiktet med papper åt hon thaimat.


Även Christian åt thaimat

"Kungen" körde precis som jag "the American style"; HAMBURGARE

18 kommentarer:

Linis sa...

Hahahaha!

Anonym sa...

ush jag orkar fasiken inte med ullared ! gick vilse där engång så fick de va för min del =). eller ja dom sa att jag gick vilse men ja hade bara fastnat på TV avdelingen =).

/M

Nettan sa...

Hahhaa, nää, när skrattattacken väl satt igång finns det inte mycket som kan stoppa den :D :D

Jag vill också till Ullared!

Anonym sa...

fast jag kan tänka mig att skrattattacker är susannas specialite

Susanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanna sa...

Jag hade bara varit på Ullared en gång innan vi drog iväg på vår roadtrip, så mina erfarenheter av Ullared var inget att skryta med precis.

Och ja, när jag väl börjat skratta så är det kört =0)

Anonym sa...

hehe, ullared är lite överskatta och jag kan tänka mig när du väl satt igång å skratta så är det kört =) du slutar säkert inte förräns du kissar på dig eller går under =) vilket i och för sig borde nästan vara samma sak =).

/M

Susanna sa...

Riktigt så allvarligt är det dock inte!

Anonym sa...

det är inte va nettan sa till mig =P

nettan sa att du skrattar så du dör!

/M

Susanna sa...

Jo, men det gör jag också, men jag kissar inte på mig =) Är van "skrattare" =)

Anonym sa...

ahaha, ja nu kommer de fram allt !=D

/M

Susanna sa...

Det har egentligen aldrig varit någon hemlighet =0)

Anonym sa...

joho du ! de har de för mig =)

/M

Susanna sa...

Du som läst min blogg så länge borde vetat det =0)

Anonym sa...

så där kan du väl inte skriva ? nu tror folket att jag är en riktigt stalker ju !
och visst jag kan väl ge dig rätt att jag visst =P men det är lite kul å kivas ibland =D

/M

Susanna sa...

hahaha...men det är du ju! =0)

Anonym sa...

haha, nu har ja ingen aning om va du talar om =P

/M

Susanna sa...

Trög du är Mackan!

Att du är en stalker =0)