onsdag 4 november 2009

Igår, idag och lite till...

Halloj halloj kära läsare!

Sitter just nu i sängen med datorn framför mig och letar lite inspiration till min & Sandras enkät, dvs. den som C-uppsatsen ska grunda sig på. Inte jätteroligt, men nödvändigt för att vi ska kunna komma vidare i arbetet.

Igår träffades jag och Sandra på stadsbiblioteket i Lund för att vara effektiva. Det gick si sådär. Vi pratade/skrattade mer än vad vi pluggade. Strax innan 12 var vi på gränsen till svimmfärdiga och ville inget annat än äta. Vi drog då till Graffiti där vi även träffade Maggsan. God lunch (bakad potatis m. blandade grönsaker) och trevligt sällskap gjorde verkligen sitt.

Efter lunchen stack vi återigen till stadsbiblioteket. Efter några minuter kom vi fram till att vi inte kunde producera något vettigt, så vi tog då bussen/tåget hem och för att plugga på egen hand.

På hemvägen invaderades min buss av poliser på Malmö Central. (4 polisbilar). Anledningen till detta beror på att ett ungdomsgäng från Rosengård betedde sig våldsamt, hotade busschaffören och skrämde slag på resenärerna till MAX. Riktigt otäckt! Hatar verkligen buss nr. 5!

På eftermiddan följde jag med mamma till Coop för att handla. Införskaffade mig då även en supernygg kalender till 2010. Jag vet att jag borde chilla med allt planerande, men jag kan verkligen inte leva utan en kalender.

På kvällen blev det Friskisjympa och senaste avsnittet av One Tree Hill =0) Älskar verkligen den serien. Den är sååå bra!

Idag blir det mest plugg. Imorgon har jag och Sandra först handledarträff, sedan har vi etikseminarium och efter det ska jag på Friskismöte, så imorgon blir det alltså en lååång dag.

Ullaredsdatumet är dessutom spikat nu. Den 17:e november drar jag, Lina, Emelie och Kungen iväg på höstens ballaste utflykt. Kommer bli sååå roligt! =0)

På fredag blir det bio. Ska då se Michael Jackson´s- This is it! Den känns verkligen som ett MÅSTE denna hösten.

Nu ska jag sluta med allt mitt pladder.

Ha det bra gott folk!

Kram kram

Inga kommentarer: