lördag 21 november 2009

Veckans Susanna-låt!

Så jäkla bra!

12 kommentarer:

Nettan sa...

Party party! Nu blev jag helt dans- och festsugen! Passar sådär bra när det är söndag eftermiddag och böckerna väntar ;)

Susanna sa...

Nettan, livet är en fest! Man kan dansa när som och var som, dvs. även på en söndag =0)

Anonym sa...

ja dansa på böckerna ! då har du iaf haft användning för dom. =)

/M

Susanna sa...

Dem hade nog kommit till användning i alla fall. Vi skriver c-uppsats nu.

Anonym sa...

lycka till och se till att skriva massor för att jävlas med läraren =), ju mer han får att läsa desto kinkigare blir dom =) , pay backs a Bi*ch

/M

Susanna sa...

Det handlar inte om mängden man skriver utan om kvalitén =)

Anonym sa...

ja men mängden skriver man bara för å jävlas med läraren säger jag ju ! dom gillar å plåga oss med en himla massa uppsatser och då är de inte mer än rätt att vi jävlas tillbaka genom att skriva så förbaskat mycket som möjligt så att dom har mardrömmar om det, de är ju inte mer än rätt =)

/M

Susanna sa...

Har du inte lärt dig att man kan bli underkänd av att skriva för mkt? =)

Anonym sa...

haha, ska erkänna att det aldrig har hänt mig, fast jag måste säga att jag försöker hålla mig så kort som möjligt speciellt när man kan göra så mycket annat roligt än å sitta å skriva för mycket på uppsatsen

fast jag har aldrig hört talas om någon som fått underkänt dock. då måste läraren vara extremt kinkig isf

/M

Susanna sa...

Nu vet du =0)

Anonym sa...

ja var du tvungen å medela detta till mig ? ignorance is a bliss säger dom ! nu har du sabbat de för mig =)

/M

Susanna sa...

Tänk att jag var det =0)