torsdag 3 juni 2010

En underbart solig torsdag

Hej gott folk!

Precis som igår så har vädergudarna idag bjudit på sommarvärme. Helt, helt underbart!

Idag har jag och Sandra varit inne i Kristianstad för att träffa Göran (vår handledare). Göran meddelade att examinatorerna hade 2 synpunkter i vår uppsats som skulle justeras. Sandra tog på sig ansvaret att göra dessa justeringar, och jag tror hon tyckte det var riktigt jobbigt. Hon skulle 1. delete:a en mening och 2. byta en siffra på en figur. Avancerat va? haha... =)

Efter vårt besök hos Göran blev det fika på stan i form av glass. Jag åt italiensk glass, medan Sandra åt Åhus-glass. Förutom glass blev det även lite shopping på stan. Jag inhandlade en snygg brun på skinnväska på Indiska som verkligen kallade på mig. Hur skulle jag då inte kunna köpa den? Nä, precis. Totalt omöjligt! =0)

När jag kom hem från Kristianstad var tanken att jag skulle plugga. Tanken var god, men tror ni att jag fick något gjort? Svar: NEJ! Allt annat kändes verkligen så mycket roligare =)

Dagen blir inte roligare än så. Nu kallar sängen och en bra bok.

Sov gott!

1 kommentar:

Mickan sa...

Haha! Behövde ni åka till Kristianstad för det lilla? =) Skönt att det inte var värre än så iaf! Ses ikväll! Puss puss