onsdag 23 juni 2010

Update!

Hej gott folk!

Jag hoppas det är bra med er. Själv så är det fin fint!

Förutom lekt med kusinbarn och kollat på bröllopet så har jag i helgen även hunnit se KILLERS på bio med Santi, Sonja & Oliver. Supertrevligt och superroligt! Jag var dock den enda som tyckte filmen var okej...haha...Otippat?!? =)

Efter filmens slut lät det typ så här...

Sonja: Vem valde film?

Santi: Sus!

Sonja: Du väljer inte film nästa gång!

Sus: Men så dålig var den ändå inte =)

Santi, Sonja & Oliver: JOOOO!!!

Jag tycker dem överdrev lite... Vi fick trots allt Kellogs bars gratis där inne. Det borde väga upp lite tycker man ;)

I måndags var jag åter i Vellinge och simmade 2000 meter. På kvällen blev det Sommarbingo med Lina. Vi vann dock inget =(

Gårdagen bjöd på shopping (ett blå/vitt randigt Peak Performance linne), spinning (tillsammans med Lina) och en 2 h lång promenad med Maggie.

Idag blir det till att packa lite då jag åker till Blekinge imorgon. Ikväll bär det nog av till gymmet.

Nu ska jag bränna sommarskivor som jag och Lina ska ha i bilen =)

Kram & trevlig midsommar!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Det borde väga upp mycket tycker jag! :D Glad midsommar på dig sötis, hoppas du får riktigt riktigt kul! :) Puss puss!

chili sa...

mysig blogg!:)