tisdag 1 juni 2010

Regn =(

Hej gott folk!

Kan ni fatta att det är 1:a juni idag?!? Det kan inte jag. Känns helt sjukt när man tänker efter att det snart har gått ett halvår sedan man invigde det nya året. Overkligt, men ändå verkligt. Förstår ni vad jag menar?

Hur som helst... Dagen har bjudit på extremt ösregn, vilket resulterat i att jag under mina cykelturer till och från Ica Maxi (2 ggr tur/retur) blivit alldeles dygnsur. Idag har jag varit billös i exakt 2 veckor, och det suger ska ni veta. Är man van vid att ständigt kunna ta sig fram med bil blir saker och ting till jobbiga projekt när man helt plötsligt inte har någon bil alls. Förhoppningsvis kommer min pärla hem i veckan...wieee!!! (Den är inne på lagning för er som undrar.)

Idag har jag hållt i 2 st intervjuer till den sista kursen, därav mina cykelturer till Maxi =0) Den första cykelturen var totalt onödig. Jag var bombsäker på att jag skulle vara där kl 9.00, vilket jag inte alls skulle. Jag skulle nämligen vara där kl 13.00. Istället för att sura intalade jag mig själv att jag hamnade på Maxi av en mening och valde därför att spela på Lotto. Förhoppningsvis är jag miljonär om några dagar =) Wish me luck.

Nu blir det lite chill framför tv:n innan jag ska nanna kudden =)

Kram på er!

1 kommentar:

Nettan sa...

Jag håller en tumme för storvinst! :D Och idag kom sooooolen, wiiiieeeeeee :D Ska bli fint hela veckan, gött gött gött!