onsdag 30 juni 2010

Shopping, vägen till lyckan =)

Hej gott folk!

Eftersom det inte blev ngt kvällschill på Ribban idag passade jag istället på att trösta bort min frustration genom att ta en shoppingtur på Mobilia med Maggie. Tanken var egentligen inte riktigt att jag skulle shoppa utan mer ge Maggie lite goda shoppingråd. Det gick dock inte så bra. Eller jo, mina råd var kloka, men det hela slutade med att jag traskade ut från Mobilia med 1. en vit Levis t-shirt (50 % off), 2. en vit Levis skjort- tunika (50% off), 3. en vit Tiger BH (30 % off) och 4. ett kubbspel (100 kr billigare). Kanonbra köp, och det bästa av allt är att man kan njuta lite extra att man köpte allt på REA. Sjukt gött! =)

Efter Mobilia blev det lite chill på Maggsans balkong, och däreter blev det en mysig kvällspromenad i området med Ipek.

Nu väntar sängen för imorgon har jag många punkter på min "What 2 do" lista som ska avverkas. Bl.a. ska bilfälgar rengöras =)

Kram & sov gott!

Inga kommentarer: