tisdag 15 juni 2010

Simmkort

Hej gott folk!

Alla som känner mig väl vet att jag älskar att simma. Förra året pratade jag om att skaffa simmkort, och idag tog jag äntlign tag i saken. Jag köpte ett 30 kort på Vanningen, och invidge kortet med att simma 2000 meter. Nöjd med dagens insats.

Utöver simmat har jag idag bl.a varit på SIBA och köpt en Global-kniv för att komplettera min knivsamling. 27 % billigare är anledningen till varför jag valde att köra till SIBA =) I lördags när jag tog examen fick jag kökskniven som jag önskat mig jättelänge, och idag köpte jag till brödkniven. För mina presentkort på Cervera (som jag fått både i födelsedagspresent och examespresent) ska jag köpa en skalkniv =)

Nu ska jag dricka lite te, sen blir det till att krypa ner i sängen.

Kram på er!

1 kommentar:

Linis sa...

Jag trodde först att det var du på bilden! Min lilla froggylicious!