söndag 6 juni 2010

Nationaldagsfirande och fredagsupdate

Hej gott folk!

Ännu en dag med sol och värme. Lovely! Nationaldagen har firats med brännboll nere på Ribban tillsammans med Santi och Friskisfolk. Tyvärr förlorade vårt lag, vilket Santi tog väldigt hårt. Hon skyllde givetvis förlusten på mig och småbarnen. Inte helt schysst om ni frågar mig. Santi var grym och tog några riktigt fina lyror (HALLÅ!! Konstigt när man spelat handboll på elitnivå.). Själv kan jag ju inte riktigt säga detsamma =) Den 30:e juni ska hon i alla fall krossas. Team Sus ska sååå vinna. Mohahaha...=0)

Innan jag avslutar det här inlägget för att plugga tänkte jag bara säga att jag hade jätteroligt i fredags. Det blev kanske ingen riktig klassfest, då vi var för få, men det blev i alla fall en rolig balkongsfest med massa andra. Det kändes till en början lite ostabilt när träplankorna gungade och vi befann oss på 3:e våningen. Det kanske inte låter så farligt, men med tanke på att det var ett Krebo-hus så hade man all rätt att oroa sig. I fredags satte jag även min fot på kåren för första och sista gången. Jag som tyckte att det var ganska folktomt fick av Johny höra: "Det här är mycket folk för att vara kåren." Dj:n var outstanding både till klädseln och till musiken. Han körde Hawaii skjorta i kombination med knallrosa keps. Det här får man bara uppleva i Kristianstad. Även Elin var på plats med sin "Danne dude". "Danne dude", hårdrocksgrabben som börjat gästblogga i Elins blogg fick sig en rejäl utmaning av mig. Han ska lyssna på Leona Lewis senaste platta 5 ggr och recensera den senast på onsdag. Det ska bli spännande med tanke på att han redan har ångest...haha =)

Balkongmingel @ Krebo

Mandy & Carin

Party-Mickan, a.k.a Gudrun på väg till kåren.

Cicci kör riverdance =)

Stereo love? FEL! Det var bara Mickan som på hemvägen råkat skjuta iväg sin sko, och som sen fick lite roligt sällskap i gräset =)

Nu blir det plugg =( Ha det super gott folk!

Kram

1 kommentar:

Mickan sa...

TACK själv för en toppenkväll! Haha, nedersta kortet. Hade glömt att de kom! haha! Så jäkla kul.