onsdag 30 juni 2010

Kvällschill?!?

Hej gott folk!

Just nu ligger jag i sängen och är galet frustrerad. Idag var det tänkt att jag och Santi skulle hålla i sommarens roligaste brännbollsevenemang på stranden, men p.g.a. olika omständigheter har vi fått skjuta fram vårt evenemang. Evenemanget har istället blivit till "kvällschill" för dem som vill. Som det ser ut just nu ser det knappt ut att bli ngt kvällschill heller då folk varit värdelösa på att höra av sig, och dem som väl hört av sig har i princip bara gnällt på vädret. Hur svårt är det egentligen att ge ett JA eller NEJ? Tydligen jättsvårt med tanke på att jag fått ett sms av tio skickade idag. Tycker det är pinsamt dåligt! Vet inte alls hur jag ska göra nu...åhhh!!! Jobbigt!!!

1 kommentar:

Nettan sa...

Synd att brännbollen inte blev av! Men hoppas det blir senare iaf :) Då vinner team Sus! :D Jag tänkte inte på att höra av mig om chillkvällen, tänkte mer att man skulle höra av sig om man kom, men men, jag kan ju vara lite förvirrad iland också ;) Hoppas du fick en bra kväll iaf sötis!