tisdag 6 mars 2012

Bilen är fixad


Sitter på jobb nu och käkar middag (broccolipaj för den som undrar). Jobbar kväll med Niclas och Vanessa (vår praktikant) idag. Riktigt kul. Det är dessutom fullt ös på hela anläggningen i alla salar. Vi snackar myyycket folk. We like! =)

Förmiddagen mer eller mindre försvann. Efter min grötfrukost blev det storhandel med mamma. Därefter hämtade vi hem bilen som varit på lagning sjuuukt länge. Lagning tänker ni? Jepp. Jag blev påkörd 20:e januari (se bild). Mer om det kommer i nästa inlägg.

Nu är rasten slut.

Tack & hej!

4 kommentarer:

Henke sa...

Female drivin... ;)

Ska vi se schlagern på lördag? :D

kockajäveln sa...

du satt nog å tänkte på bananer i pyjamas som badade gainomax..kul att ni har mkt å göra!!:)

Susanna sa...

Ooo...det där sa du inte Henke! Jag är en stjärna i trafiken så länge jag slipper fickparkera =)

Blev påkörd i en rondell. Bilen framför mig tryckte på gasen, började köra, när han/hon plötsligt tvärnitade. Det kom ingen bil så jag förstår verkligen inte varför personen tvärnitade. För att inte köra in i bilen framför, bromsade jag också. Killen bakom mig hade huvudet vänt åt vänster och antog att både jag och bilen framför mig skulle köra in i rondellen. När jag bromsade, gasade killen i bilen bakom. Det i sin tur resulterade i en smäll. Det var med andra ord inte mitt fel =)

Jag kan tyvärr inte på lördag =( Har redan planer. Men vi kan väl träffas nästa vecka? Jag är ledig fre 16/3.

Susanna sa...

Göte, det känns som att du läser mina tankar. Hur kunde du veta det? haha... =)