fredag 30 mars 2012

Fredag

Hej på er!

Idag inledde jag fredagen med sovmorgon (09:30). Så himla skönt! Möjligheten att få kunna sova ut ordentligt någon gång ibland är utan tvekan en av dem bästa fördelarna med att jobba kvällspass. Efter frukost (gröt) stod massa småfix på "att göra-listan". Därefter bar det av till jobb. 6 timmar på jobb mer eller mindre försvann, och när jag kom hem bänkade jag mig framför tv:n till Let's Dance =) Jag blev förvånad över hur duktiga alla var redan i första programmet, och förvånad över hur många som faktisk var sjukt grymma. Efter första programmet har jag redan en program-favorit; Anton Hysén! =) Herrejösses så bra han var. Jag ser verkligen fram emot fler fredagskvällar med honom i tv-rutan =)

Nu blir det till att gotta ner sig i sängen till One Tree Hill =)

Sov gott!

Ps. Måste pointera att jag starkt ogillar Anton Hyséns tattueringar. Jättefula!

Inga kommentarer: