måndag 5 mars 2012

Öppning + stängning

Ni läste rätt. Idag jobbar jag både öppning och stäningning. Det sistnämnda är sjukt ångestladdat. Jag brukar inte ha problem med att jobba extra, men idag är jag verkligen inte pepp. Jag och chefen har ringt all extrapersonal (Vi snackar en hel A4 sida). INGEN har kunnat ta kvällspasset. Jag och chefen har därför delat upp kvällspasset i två delar, där han tar hälften och jag hälften. 3,5 timmar är egentligen inte så farligt, men när man verkigen inte känner för att jobba extra då känns 3,5 timmar som en hel evighet.

*Telefonen ringer*

- JAAAAAAAA!!!!! Jag slipper jobba extra idag. Chefen ringde nyss och sa att det löste sig. Så jäkla gött.

Nu ska jag drukna i lite serier. Gossip Girl, Californication... Sweet!


7 kommentarer:

börje sa...

Haha fasen va gött å jobba stängning egentligen! Det finns väl inget bättre än å göra saker man inte vill. För man lär sig mer på sitt jobb än i tv soffan :)

Linis sa...

Lucky you!

Susanna sa...

Sen när började du gå under namnet "Börje" och varför?

DUUU, Det där sa du inte! Ska komma från den som har guldkort på SF =) Vad har du att säga om det? Vavava??? Haha... Jag älskar att utvecklas, och har ständigt som mål att lära mig nya saker. Ibland måste man dock få lov att känna motvind. Och idag var en sådan dag =)

kockajäveln sa...

haha jag orkade inte logga in i mobilen därför blev de börje;) börje e ju ett av många smeknamn:)Madde trodde jag hette börje..hehe

klart motvind e bra annars utvecklas man aldrig. Livet ska ju inte va en räkmacka!!
Haha jo de sa jag..ja guldkort men sååå himla mkt går jag inte på bio;)

Susanna sa...

Lina, I know! =)

Haha... Ungefär som jag från allra första början trodde att du hette Göte =) Jag fattar dock fortfarande inte hela den här "Göte"-grejen...haha =) Varför så många namn/smeknamn? Rörigt ju! Förklara! Så kanske du reda ut ett frågetecken, eller två? =)

Haha..."Inte så himla mkt", och det vill du att jag ska tro på? =)

kockajäveln sa...

hehe göte har hängt med i snart 21 år ;) kärt barn har många namn eller vad det heter! chili därav hetchili, charles för att kristofer var försvårt å säga, göbel vet jag inte varför..hehe räcker de eller de blev fler frågetecken?;)

ja trodde jag att du skulle göra ;) går mindre nu än innan så egentligen e jag bara bronsmedlem ;)

Susanna sa...

Haha...Du är sååå guld! =) På tal om film...Du och Sofie utgjorde tillsammans praktiskt taget titeln på en film i fredags när hon satt på dina axlar - View from the top =) Haha... =)

Vad hände för 21 år sedan som satte grunden till namnet "Göte"? =) Göbel får mig bara att tänka på tyska keramikänglar...haha =)