måndag 26 mars 2012

Bio, bio, bio

Hej på er!

Jag är medveten om att mitt bloggande inte varit det bästa på sistone. Dels så har jag varit upptagen, men dels så har jag också tappat skrivglädjen. Har kommit från mitt FLOW. Tycker att bloggen känns astråkig, och förundras varje gång jag loggar in att jag har över 2000 läsare/månad. Vad får er att vilja läsa denna blogg? Jag promotar inte bloggen precis, och även om 2000 inte är mkt i bloggsammanhang så känns 2000 till min sketna blogg lite coolt =)

Denna måndag bjöd på jobb.  Som vanligt var det en rolig jobbdag.

Niclas - Har du hört historien om grisen?
Jag - Nej
Niclas - Grisen var trött, så han flög till England och blev PIGG =) (Vadå torr humor?!? Haha...)

Efter jobb blev det fika och bio med Josefine. Den här gången såg vi "Kvarteret Skatan". Tyckte att den var sådär. Betyg: 2 av 5.

Imorgon blir det ännu mer bio. Då står "Hugo Cabret" på schemat. Den här gången med Santi.

För er som tycker att två biobesök inom loppet av en vecka är mycket, så kan jag avslöja att jag var på bio i lördags också =) Då såg jag "The hunger game". Sjukt bra film. Förutom bio, så bjöd lördagskvällen på Pronto-fika med Yvonne. Mycket trevligt.

Nu kallar sängen. (Är megatrött)

Natti natt!

4 kommentarer:

Linis sa...

Du kanske ändra layout så känner du att du förnyat bloggen lite :) Vi gillar att läsa din blogg, supermycket!!!! :) :) :)

Susanna sa...

Jag gillar min layout. Tycker att den är stilren och väldigt jag =) Hittar jag en bättre layout så byter jag givetvis, men fram tills dess får ni stå ut med denna =)

kockajäveln sa...

även om du e en färgstark tjej som delvis speglas i din blogg så kan du ju om du känner kladda ner lite färg så blir de säkert fler som läser.. Å du kallar mej galen i bio?!? ;)

Javisst var de ett chiqt inlägg :P

Susanna sa...

Medan vissa strävar efter att se 50 filmer, strävar en annan efter att fram till ett visst datum i september bli guldmedlem :-)