torsdag 1 mars 2012

Inför andra chansen

På löradag är det dags för andra chansen i melodifestiven. Följande bidrag tävlar (dock inte i denna ordning. Ordningen presenteras först imorgon, fredag):

- "Jag reser mig igen" – Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern
- "Sean den förste Banan" – Sean Banan
- "Stormande hav" – Timoteij
- "Baby Doll" – Top Cats
- "Lovelight" – Andreas Johnson
- "Youngblood" – Youngblood
- "Land of Broken Dreams" – Dynazty
- "Don't Let Me Down" – Lotta Engberg och Christer Sjögren

Jag hoppas att Timoteij och Dynazty går vidare till final.

Nu ska jag sluta ruttna i soffan till Top Model, och istället dra på mig promenadskorna.

Ha en skön torsdag!


9 kommentarer:

kockajäveln sa...

haha jisses sicken uträkning! :) ja jag blev lite besviken att jag inte klarade det ;) ska köpa hem 160 ägg å öva upp mig til 12 ägg/min :P

Susanna sa...

Haha... Jag gillar siffror (Gick natur i gymnasiet) :-) Glöm inte att räkna bort tiden som det tar dig att värma upp spisen... Haha... :-)

kockajäveln sa...

haha im man har igång stekbordet hela dagen så slipper man räkna ;)bildbevis på kakan?

Susanna sa...

Jo, men du skrev faktiskt "köpa hem", och jag räknade inte med att du hade ett stekbord hemma i ditt kök. Därför jag skrev att du skulle räkna bort tiden. Haha... =)

Jepp, bildbevis på kakan =)

kockajäveln sa...

visst fasen..nej just nu har jag inget stekbord men snart!! :) okej ska försöka komma ihåg bilden :)

Susanna sa...

Haha... Hur snart är snart?!? Typ ALDRIG? =) Det bästa med stekbord är att man kan göra många 4-kantiga pannkakor på samma gång =)

kockajäveln sa...

ja de bästa med atek bord e ju att man kan steka minst 100 köttbullar på en gång:) jo så snart jag skaffat mej ett stort kök så har jag ett stekbord :)

Susanna sa...

100 räcker mog inte. Skulle tippa på minst 300 =) Med ett stekbord hemma så hade du nog haft stans kanske dyraste elräkning.

kockajäveln sa...

nja räknade idag på jobb å fick in 478 köttbullar :) ja fast tänkte koppla de till min dynamo å cykla igång skiten ;)