torsdag 8 oktober 2009

Dagen

Enligt schemat skulle vi idag ha projektplansseminarium. Eftersom ingen i handledningsgruppen hade projektplaner som var fullständiga sköts seminariet upp, och förmiddagen ägnades istället åt handledning med både Göran (handledare) och Elisabet (bihandledare). Efter handledningen blev det lunch med Sandra, Genti och Hanna, och därefter var det tänkt att jag och Sandra effektivt skulle arbeta med vår powerpoint-presentation. Det fanns dock ett problem! Fältstudiedokumentet som jag och Sandra kämpat med i veckan hade ingen av oss tagit med. Hur lyckades vi med det? Jo, jag hade glömt föra över dokumentet till mitt USB som jag faktiskt hade med, och Sandra hade fört över dokumentet till sitt USB, men däremot glömt det hemma. Så jäkla klantigt av oss. Istället åkte vi hem för att plugga, men det gick sisådär för min del. Jag lyckade av trötthet återigen somnade på soffan. Men men...Jag ska i alla fall försöka vara lite mer effektiv nu. Först blir det middag (fisk), sen blir det plugg och tv.

Nu kallar mamma ute i köket. Ha det super gott folk!

Kram

PS: Jag tror jag får göra som björnarna och krypa ner i ide snart. Himlen är grå, vädret är allmänt megadystert, och kylan blir bara mer och mer påtaglig för var dag som går. Det är hemskt!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Hahahaa, jaa, precis som fisk nästan låter lika nyttigt som min middag med snabbmakaroner, bacon och ketchup ;P Hahahaaaa!


Hahaa, söta ni är! :)

Anonym sa...

så du förväntar dig att jag ska köpa de där med att ni glömmer USB:n, och du råkar bara glömma att föra över den till din USB ?
du må va söt nog att lura dina handledare och BIhandledare(vilket lät rätt så emmm "intressant" för man har aldrig mött en BI-handledare)men oss kära lösare fröken C kan du inte lura så snabbt =).
vi vet nog vad som gömmer sig under den söta lilla rara damen.

jag ska erkänna att de är rätt dystert att plugga oxå =)

/M