tisdag 13 oktober 2009

Kvällen

Halloj kära läsare!

Den senaste tiden har jag mer eller mindre ruttnat bort i massa plugg. Det har resulterat i lite träning, konstiga matvanor (har unnat mig lite för mycket choklad. SKÄMS Susanna!! Ja gör det!!!) och det sjukaste av allt; Anna-Skipper rädsla! Jag vet att det låter överflummigt, men det är faktiskt sant...haha =0)

Ikväll körde jag på rejält i gymmet, käkade en stadig middag när jag kom hem (ugnsstekt kalkonfilé m. rotmos och sallad), och som grädde på mosen slank det även ner lite av mammas hemgjorda björnbärskräm. Himelskt god! Fast ja... frågan är om jag brände lika mycket kalorier i gymmet som jag sedan fyllde på med? Hmm... tveksamt, men ja, jag kan ju alltid trösta mig själv med att jag faktiskt var duktig med träningen igår med =0)

Nu väntar ett lååångt och härligt eucalyptusbad =0)

Ha en skön tisdagskväll allesammans!

Kram

Inga kommentarer: