söndag 25 oktober 2009

Och så var helgen över...

Fredagskvällen bjöd på:
  • Förfest hos Kasia.
  • Kvällspromenad (Från Kasia till Slagthuset).
  • En borttappad David Guetta biljett. (Det var inte jag, och det var inte min biljett)
  • 3 gratis Swing Inn biljetter.
  • Borttappat sällskap.
  • Andrahandsbiljett (som förmodligen var falsk).
  • SLAGTHUSET.
  • Trängsel!
  • Kaos!
  • David Guetta.
  • En borttappad halsduk.
  • Snabbdejt med Carro.
  • Superflummig taxiresa med bosnisk Hipp Hopp.

Igårkväll blev det 120 års kalas. Faster och hennes man fyllde båda 60 år, så igår blev det vuxenpartaj i dubbel bemärkelse. Lite bilder kommer inom kort!

Idag har jag lekt med kidsen, så nu är jag sådär extra-extraglad som bara jag bara kan bli på söndagar =0)

Nu är det sängtajm!

Natti natt!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Det finns en blå och en svart droppe = de andra två. Och nu finns det den vita med=) KRAM!

Linis sa...

Låter som en finfiiiiiin helg :)