fredag 9 oktober 2009

Tänk på AVSTÅND!!!

Både för lite träning och för mycket godsaker har den senaste månaden fått mig att nästan börja rulla fram. Det är inte bara ILLA. Det är JÄVLIGT ILLA! Under kvällen blev det därför 1,5 timmes powerwalk med Maggsan, vilket både var välbehövligt och riktigt skönt!

Efter promenaden lackade jag rejält. Inte på Maggie, utan på en jävla skåpbil som stod parkerad bredvid min bil. Tror inte ens det fanns 10 cm avstånd emellan bilarna. Jag bara "jaha...hur fan tänkte personen som parkerade här? Jag kommer ju inte ens in i bilen. Vad gör jag nu?" Eftersom det inte gick att gå emellan bilarna så kan ni förstå att det var sjuuukt trångt. Fick hoppa in i bilen genom passagerardörren på andra sidan då det var totalt omöjligt att ens öppna förardörren. Irriterande så in i h*****e! Jag ville bara repa skåpbilen av ilska för att lära bilisten lite vett och etikett. Jag gjorde det dock aldrig.

Utöver detta bjöd kvällen både på IDOL och filmen The fast and the furious.

Det var nog alles.

Nu är det sängtime!

Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

du skulle klottrat IDIOT på hela sidan av skåpbilen. somliga ska inte ha körkort! blondie!