måndag 26 oktober 2009

Lite foton från helgens 120 års kalas

Faster med sin man (födelsedagsparet)
Mamma och morbror Peter

Tro det eller ej, men Alex var där (Bildbevis till Kiki)

Pappa

Lilla Saga (kusinbarn) och min kusin Elvira
Suzana, min kusin från Sundsvall
Min kusin Elio med sin lilla Saga
Världens sötaste Emma (kusinbarn)

Jag och Emma
Emma & William (kusinbarn)
Hampus (kusinbarn) leker kurragömma =0)

Micke (Elviras man)

Supergod pannacotta!

Jag och Simona (systerdotter till min fasters man)
"Emma, blunda inte den här gången"

Simona passar barn för första gången =0)

(Hon är livrädd för kids)

Hampus var ledsen för att Emma inte ville dansa med honom =0)
Och så dök även Sandra upp till slut när hon skulle hämta sina päron.

3 kommentarer:

Sara sa...

hejsan hoppsan, där skulle man ha varit med känner jag! :D men då var jag och svärmor på Ladies Night. :)
Hoppas ni hade skoj!

Mickan sa...

Vad kul med bilder på din släkt! Du har din mammas näsa=)

Susanna sa...

haha...jo, jag och mamma har riktiga potatisnäsor =0)

Ja, du skulle ha varit med Sara. Riktigt kul =0) Fast Ladies Night är ju inte helt fel det heller ;0)