tisdag 6 oktober 2009

Päronen is home again!

Hej på er!

Päronen kom hem igår, och JÖSSES vad dem hade saknat mig. Blev aldeles sönderkramad =0) Mamma skrattade så sött när hon kramade om mig, och pappa såg ut som han vunnit 58 miljoner på Lotto när han såg mig vid dörren. Han var rent överlycklig. Ni skulle ha sett hans face. Han lös upp som världens största sol. Verkligen så söta båda två. Jag känner mig så lycklig lottad att ha dem som föräldrar. Dem må vara världens knasigaste, men dem är samtidigt världens goaste och bästa föräldrar!

Idag så har dagen bjudit på plugg hemifrån. Jag och Sandra har msn-pluggat på förmiddan, och imorgon väntar samma sak. På kvällen blir det träning med Ipek, och imorgonkväll ska jag träffa Lina & Emelie. Då blir det middag på Öl-cafét, och därefter blir det bio. Vi ska se The Ugly Truth. Wieeee!!! Har velat se den riktigt länge nu.

Nu blir det lite plugg till!

Ha det super allesammans!

Kram kram

PS: Päronen köpte Haribo-godis till mig i Tysland. Hur sött är inte det egentligen? =0)

4 kommentarer:

Henke sa...

...och eftersom jag är rent otroligt söt så ger du lite av det till mig... :D

Susanna sa...

Risken finns att allt hinner hamna i min mage innan vi hinner ses =0)

Nettan sa...

Åhh, gulligt - föräldrar är bland det bästa som finns! :D

Anonym sa...

skönt med föräldrar som älskar sina barn !
men är det bara jag som blir smått orolig för hur haribo godis börjar ta över världen ?

/M