fredag 30 oktober 2009

Sunshine & Heaven =0)

Hej på er!

Igår hade vi enkätexamination i skolan och jag fick då återigen träffa stora delar av klassen. Helt underbart! Sandra och jag har den senaste tiden nästintill förvandlats till siamesiska tvillingar. Vi har så gott som levt i symbios med varandra och C-uppsatsen. Lite skrämmande, men det är sant. Att återigen träffa världens bästa Hasse masse, blogg-Elin, kreativa Carin, snygg-Amanda och alla andra sötisar fick en att inse att det faktiskt existerade fler människor på denna jord än bara familjen och Sandra...haha =0)

Från 20.00 till 21.00 hade jag msn-dejt med Santi. Sedan "Mammas pojkar" började visas på tv kan man mer eller mindre säga att vi följt det fanatist och totalt vikt oss av skratt. Igår fick Izza, the stripper, oss att braka ihop totalt när hon avslöjade namnet på sin dotter. HEAVEN.....HAHAHAHAHAHAHA.... Strippername till MAX! Jag skrattar än...haha...

Idag ska jag iväg till Nautilus med Kiki igen för att sola. 3:e gången denna veckan =0) Vi längtar verkligen till sommaren.

Har även hittat en "lucka" i kaledern då jag kan klämma in Sthlm =0) Helgen v. 48 bär det av. Ska bli sååå skönt att komma iväg.

Ikväll blir det Svensson Svensson med Lina. Längtar redan =0)

Ha det super allesammans!

Kram

PS 1: Jag och Sandra har förvandlats till riktiga "layoutnördar".

PS 2: Idag lyser solen =0)

Inga kommentarer: