tisdag 27 oktober 2009

Tisdag vecka 44

Förutom msn-plugg med Sandra, så har dagen i övrigt känts totalt meningslös och dyster. Jag och Kiki har för onödighetens skull åkt hiss en våning, längtat till värmen genom att sola på Nautilus, krängt Haribo-nappar i massor och flippat ut/skrikt/sjungt i bilen till "If I could turn back time". PMS? Kanske.



Även träningen kändes totalt meningslös idag. Det kändes som jag bara stod på crossen och trampade, och trampade, och trampade, och trampade, och trampade... Helt enkelt skittråkigt!

Har idag dessutom tackat "JA" till 2 extra barnpass på söndag. Galet egentligen att köra 4 pass på en och samma dag, men jag kunde helt enkelt inte säga "NEJ", och även om ni säkert tänker "Susanna, vad har vi sagt om det där?", så gjorde jag det faktiskt lika mycket för min egen skull den här gången som för barnens. Deras äkthet, glädje och skratt är helt oemotståndligt. De får mig helt enkelt att släppa tankarna från allt och alla.

Har idag även funderat på att kanske boka in en miniresa till Sthlm inom kort för att hämta lite ny energi. Inte för att shoppa loss, partaja eller njuta av stan, utan helt enkelt för att hälsa på 88 åriga "Babcia" (mormor på polska). Hon är egentligen inte min riktiga mormor, men hon har ända sedan uppväxten spelat en stor roll i mitt liv, och betyder därför oerhört mycket för mig. Saknar henne massor.

Funderar även på att börja på någon ny aktivitet för att komma från "det vanliga". Känner att jag behöver en förändring i livet som återigen skapar lite mening och livslust.

Nu ska jag duscha, sen ska jag dränka mig i One Tree Hills kärlekssmörja!

Ha det super allesammans!

Tschüss!

PS: Har idag även konstaterat att effekterna av Coca Cola är lika deprimerande som smaken.

Inga kommentarer: