tisdag 17 juni 2008

3 timmar kvar på jobb

För tillfället känns det som att klockan har stannat. Tiden går sååå LÅÅÅNGSAMT så jag nästan blir tokig. Dem flesta arbetssysslorna är redan avverkade så jag sitter mest och väntar in tid. Sjukt segt!

Ikväll ska jag värda på Friskis. Jag kommer nu under sommaren att värda på tisdagar efter jobb istället för på lördagar. Känns skitbra! Det gör att jag kan planera in massa roliga saker på lördagarna utan att behöva oroa mig för att fixa ersättare. Verkligen super!

De var allt för tillfället.

Tschüssssss!!!!!

(Görans "gummibandsrulle" = ihoprullad kartong med gummiband)

PS: Jag har fått en specialdesignad dörrkloss av Göran på jobb idag. Mkt fin present =0) Han kallar sitt mästerverk för "gummibandsrulle" ...........HAHAHAHAHA.......Sjukt roligt!

2 kommentarer:

Hasan sa...

Ja. Fika. Jättehjärna, som Carro brukar säga. Hihi. Jag är i Lund fram till början av nästa månad sen drar jag till Småland. Så vi får fika snart då alltså. :D Jag är ledig så jag kan när som helst. Meddela mig efter att ni har bestämt en tid och datum så ses vi. Kram. Ha det bra så länge.

Anonym sa...

Jag är nyfiken på den specialdesignade dörrklossen :D