onsdag 18 juni 2008

Onsdag v. 25

Halloj halloj kära läsare!
Precis som igår och i förrigår så har det varit lungt på jobb idag. Den enda skillnaden är dock att jag idag haft något att göra hela tiden, vilket gjort att tiden gått rätt så snabbt.


På jympan igår var salen fylld till max, dvs 120 personer. Det var roligt, svettigt och livat. Vilket drag! Det här 90 minuters passet kommer nog vara sommarens favoritpass om jag inte har helt fel =0)

Ikväll blir det fotboll. Sverige- Ryssland för er som har missat det. Har laddat lite extra genom att idag gå iklädd en Sverigetröja, samt matcha detta med mina "kycklinggula" skor. Mkt uppskattat på jobb =0)

Förutom fotbollsmatch ska jag nog försöka klämma in lite styrketräning ikväll också. Vädret ser stabilt ut så det ska nog inte vara några bekymmer att cykla till Friskis idag. Måste ju klämma i den där viktiga "vardagsmotionen"också.

Nu blir det till att surfa runt lite innan jag slutar. Igår upptäkte jag en rolig inredningssida som jag absolut tycker att ni ska kika in om ni gillar inredning, Http://www.ncc.se/inredningslabbet . Man kan färgsätta väggar, välja tapeter, klinker osv osv. Riktigt kul! Man känner sig nästan som en inredningsarkitekt.

So long!

PS: Kniven, gaffeln, skeden, SWEDEN, SWEDEN, SWEDEN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

I kör: Kniven, gaffeln, skeden - SWEDEN SWEDEN SWEDEN!! hahaha