onsdag 25 juni 2008

Jympa och allsång

Precis som i tisdags förra veckan så var det galet mycket folk på jympan igår. Roligt värre! När jag kom hem från Friskis slog jag på tv:n och kollade på Allsång på Skansen. Jäklar vad jag sjöng till Berghagens låt "Stockholm i mitt hjärta...." . Efter programet hörde man mig sjunga låten i tvättstugan, i badrummet, på rummet, framför spegeln, precis överallt! Tänk er koreografi till det dessutom.....hahaha =0) Stackars mamma säger jag bara!

Lunch om en halvtimme! =0)

Tschüss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, sjunga bör man annars dör man.. eller nått :)
Verkar inte som du har så mycke att göra på jobb :P Men du har de bra där?

Ja, jag fick ju några efterfrågningar så fick ju börja skriva igen, hehe..

Ang söndag, har de andra svarat? Jag kan, men gärna på eftermiddagen :)
Puss och kram