torsdag 12 juni 2008

Sommarjobb

Halloj halloj alla trogna läsare!

Jag är fullt medveten om att jag varit mkt slarvig med att uppdatera min blogg. I måndags började jag jobba, och eftersom jag sitter framför en dator mestadels av jobbtiden så orkar jag helt enkelt inte slå på datorn när jag kommer hem. Jag sitter fortfarande på jobb. Idag har det varit ngt att göra så gott som hela tiden. Riktigt skönt! Blir ju så extremt rastlös annars. Slutar om ca 20 minuter, så jag kan inte säga att jag slösar så mkt av arbetstiden här på bloggen. Det första jag ska göra när jag kommer hem är käka, käka, kära Jag är EXTREMT vrålhungrig. Det känns som att tarmarna åker berg- och dalbana. Jättejobbigt! Tur nog så tar det inte mer än 7 min att cykla hem från jobb, så det dröjer inte länge till innan jag kan stilla hungern.

Förutom att jag har jobbat denna veckan, så har jag även styrketränat på Friskis samt varit på Tobbes (Pappas arbetskamrats son) student. Det var utan tvekan den bästa studentfesten jag någonsin varit på. Folk tyckte att jag hade jättemkt mat på min student, men gårdagens student överträffade allt. Med MVG i alla ämnen så var han verkligen värd ett sådant ordentligt firande.

(Tobbes studenttårta)

Ikväll ska jag träffa Kiki och Maggsan som det ser ut just nu. Kiki åker till Turkiet inatt, så vi ska prata lite skit innan hon åker iväg. Får se om jag hinner styrketräna lite idag också.

Det var det!

Ha det super allesammans!

Kram kram

Inga kommentarer: