torsdag 26 juni 2008

Sus på jobb

Godmorgon, god förmiddag, eller vad man än säger vi den här tiden (strax efter 9.00). Hej på er i alla fall!

Hela denna veckan ser mkt lugn ut på jobbfronten för min del. Det har den väl egentligen gjort hela tiden, men vissa dagar är lugnare än andra =0)

Igårkväll var jag ute och promenerade med Maggsan i 1 h 45 min i lugnt tempo. Båda var rätt sega, så man kan ju inte direkt säga att det blev någon power-walk. Snarare power- talk! Förutom promenaden så cyklade jag även till och från Högaholm.

När jag kom hem blev det fotboll. Missade dock första halvlek av Tyskland- Turkiet matchen. Kan utan tvekan säga att jag aldrig tidigare kollat på så mkt fotboll i hela mitt liv som under detta EM:et. Har inte riktigt tyckt fotboll varit min grej. Tydligen är det det nu med tanke på att jag har mer koll på fotbollen än på nyheterna.

Nu ska jag jaga lite jobb!

Kram på er!

Inga kommentarer: