torsdag 19 juni 2008

Snart långledig =0)

Halloj halloj!

Förutom att det i fotbollssammanhang är en dyster dag för Sveriges, så kan man i alla fall glädjas åt att det idag är sista arbetsdagen för denna veckan. Ska bli riktigt nice med långhelg. Igår blev det aldrig någon träning för min del. På kvällen var ögonen jätteirriterade och dessutom spände det som tusan i huvudet. Jobbigt värre! Imorse kändes ögonen fortfarande irriterade, så idag fick det bli brillor på jobb. Brillor i all ära, men linser är utan tvekan det bästa som någonsin uppfunnits.

På jobb fick vi rapsolja som present idag av företagets nya kund. Alltid kul med presenter, även fast man får olja =0)

Förmiddagen har för övrigt rusat förbi idag. Jag hoppas de närmsta timmarna går lika fort.

Ha det super!

Kram

PS: Jag har fått tyska grannar, så jag har börjat tänka och prata tyska med mig själv. Tokigt, jag vet!

Inga kommentarer: