måndag 23 juni 2008

Då var det måndag igen =0(

Varför ska helgerna gå j***a fort??? fattar inte det riktigt.

I fredags blev det midsommarfirande hemma hos Jackes kompis Maria. Vi grillade, njöt av solen, sjöng snapsvisor och käkade massa mat. Mkt trevligt! Strax innan tolvslagen hamnade vi på en annan fest som mer eller mindre spårade ut. När jag och Jacke kom hem från den andra festan var kl runt 5 på morgonen, och det första vi gjorde var att gå ut på gården och hissa upp flaggorna (Jackes familj ansvarar för flaggorna om ni undrar.). Efteråt däckade vi direkt. Jag sov över hos Jacke. Starx innan 10 vaknade jag och var hur pigg som helst. Jättekonstigt! När jag kom hem käkade jag frukost, och därefter tog jag en lång promenad med Ipek. Really nice! Efter promenaden la jag mig lite på soffan för att "chilla" en stund. Somnade efter 5 minuter, och sov säkert i 2-3 timmar. Efteråt var jag galet seg, och kunde knappt röra på mig. På kvällen blev det fotboll (Holland- Ryssland). Gud vilken match! Jag tippade på att Holland skulle vinna, men efter att bara ha blivit mer och mer förvånad över Rysslands fantastiska spel så kan jag inte annat än säga att rätt lag vann. Jag hoppas verkligen få se Ryssland i final. Förutom att jag kollade på fotboll så passade jag även på att sortera papper under kvällen. Fyllde en hel papperskass med papper så jag kände mig riktigt duktig.

Igår, söndag städade jag, tankade bilen, körde till Coops "återvinningshörna", promenerade med Ipek samt kollade på fotbollen (Spanien- Italien). Tråkig match om jag ska vara ärlig. Spanien vann i alla fall.

Idag är det ny vecka, och jag känner mig galet seg. Jobbigt!

Back to work!

So long!

PS: Jag har fått munsår. Hatar det! Hatar det! Hatar det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, mitt är fortfarande inte borta, och det har gått fyra veckor, så har du det i mindre än fyra veckor kan du vara nöjd :P

Linis sa...

Ja, jag hänger mer än gärna med dig på bio. Vi kan ta en kväll ganska snart tycker jag. Kram på dig