torsdag 26 juni 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Marika ( http://miickan.blogg.se ).

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Fakturera klart på jobb
2. Promenera med Ipek.
3. Träffa Johanna.
4. Kolla på fotboll. EM- semifinal ju! (Spanien- Ryssland)
5. Läsa ut Martinakoden som jag lånat från Lina för jättelängesedan.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sen gick jag i mellanstadiet på Höjaskolan. Hängde nästan alltid med Cindy och Ipek, och på fritiden var jag fysiskt inaktiv.

Ställen du bott på?
Svar: Malmö

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av mina,familjens och släktingarnas lån.
2. Köpa en lyxig designlägenhet med passande inredning till mig och en ny nybyggd villa till päronen.
3. Köpt en Peugeot till mig och en Volvo S80 till pappa för att slippa höra hans Peugeotgnäll. (Fullutrustade givetvis!)
4. Rest i massor!!!! Hade bjudit med vänner och familj.
5. Skänkt till välgörenhet.

Personer du vill veta mer om: Jacke, Lina, Sandra P, Nettan, Sara och alla som vill vara med.

Inga kommentarer: