måndag 16 juni 2008

30 min kvar

Nu är det bara en halvtimme kvar på jobb ungefär. Idag har det varit en oerhört lugn dag. Nästan för lugn. Har inte behövt stressa för 5 öre. Utöver mina arbetssysslor så har jag haft massor av tid över till att checka in min mail, olika bloggar, mingelbilder och en hel del annat, typ kollat in det tråkiga regn/åskvädret.

Ett tag ångrade jag nästan att jag tagit cykeln till jobb idag. Mamma varnade mig för regnet igår, och sa att jag kunde ta bilen till jobb. Envis som jag är så gick jag ju självklart min väg. Solen har dock börjat titta fram lite smått nu, så förmodligen ska det inte vara något problem att komma torr hem. Skulle jag behöva cykla i regnet så gör det ju faktiskt inte så jättemkt. Man dör ju inte precis av lite regn. Eller hur? =0)

Ha en fortsatt bra måndag allesammans!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, hahaa, du kände igen toaletterna? :P