måndag 16 juni 2008

Helgen

Sitter på jobb just nu och käkar en halvgrön banan. Riktigt god! Till skillnad från förra året så slipper personalen numera ta frukt med sig till jobb. Företaget har införskaffat fruktkorgar, vilket jag tycker är toppen! Det främjar verkligen hälsan i rätt riktning!

Idag är det riktigt lungt på jobb. Rätt skönt faktiskt! Brukar inte tycka det i vanliga fall.

Precis som alla andra helger, så har även denna helgen rusat förbi, fastän att jag inte gjort något speciellt. I fredags på kvällen blev det först en sväng till gymmet. Därefter blev det mys i soffan.

I lördags blev det en "ta han om mig själv dag". Det borde man verkligen unnan sig oftare. På förmiddagen var jag hos frissan i ca 2 timmar. Färgade utväxten samt klippte topparna. Därefter stack jag till gymmet och va där i säkert 2 timmar. Till middag blev det god mat med fläskfilé i spetsen. Fotboll på det för att sedan avsluta kvällen med ett härligt fotbad.

Igår så var jag hemma hos Johanna och pysslade lite. Vi målade lite glas samt fixade ett plakat som hon ska ha med sig på det årliga kollot hon alltid brukar åka på. På kvällen blev det spinningavslutning innan Maritas långa spinninguppehåll. Stämningen var verkligen på topp! Gav verkligen ALLT !!! Vilken känsla!! Helt, helt underbart! Dagar som dessa kan man inte annat än älska spinning lite extra.

Det var den helgen!

Nu ska jag se om det finns något jag kan sysselsätta mig med här på jobb.

Ha det super allesammans!

Kram kram

Inga kommentarer: