fredag 13 juni 2008

6 veckor kvar

Även idag sitter jag på jobb och bloggar. Idag har det inte varit så mkt att göra. Rätt segt! Känns dock lite konstigt att jag redan hunnit avverka en arbetsvecka. Sinens! Tiden går så fort! Idag är det EXAKT 6 veckor tills jag och Jacke åker till Golden Sands. Känner verkligen att jag måste lägga på träningsspaken en nivå högre för att se någorlunda okej ut på beachen i sommar. Längtar jättemkt till semestern. Känner verkligen att jag behöver komma bort från de vanliga rutinerna och det vanliga livet. Same shit året runt! Man tröttnar!

Igårkväll blev jag och Maggsan enormt motiverade när Kiksan drog ut halva sin garderob. Allt var smala snygga kläder som en gång i tiden (typ 2 år sen) suttit jättefint på Kiksan. Alla tre fick sig en riktig tankeställare. Fick ÅNGEST på riktigt. Medan vi pratade om att komma i form satt vi och käkade PopCorn. What´s wrong with us? Antingen så kränger vi och och är hur onyttiga som helst, eller så hårdtränar vi och käkar meganyttigt. Jag känner på allvar att jag måste hitta en balans i mitt liv. Kan inte hålla på så här längre. Dels för att jag är trött på att jojo banta, men också för att kroppen tar stryk av mitt störda beteende. Ahhhhhhhh!!!!!!!!!! Är lack på mig själv just nu! Ikväll blir det gymmet för min del.

Tack och hej, leverpastej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då är vi två gumman! Meganyttgt i veckorna sen kränga aset i helgerna.. Och helgerna består ju av halva veckan typ. Illa illa, ska vi säga till varandra på skarpen?