lördag 24 maj 2008

Lårsmärtor

Sedan i torsdags så har jag haft fruktansvärda lårsmärtor. Corepasset i torsdags förvärrade känningarna, och tvingade mig att avbryta passet. Fick extrema muskelspänningar i bägge lårens framsidor som gjorde att jag bara ville gråta av smärta. Det gjorde så ont så jag knappt kunde gå. Yvonne som var med mig på Friskis fick agera "personliga krycka", och att köra hem var nästintill omöjligt. Fick lyfta vänstra benet med händerna för att kunna trycka på kopplingen. Jag fattar inte riktigt hur jag lyckades köra, men hem kom jag i alla fall. Kvällen bestod därefter av eucalyptusbad, lårmassage, smärtstillande och Eurovision.

Igår, fredag så har smärtorna varit hanterbara. Åkte in till Krischan i löpartajts för att det inte skulle kännas allt för hårt för låren. På kvällen blev det chill framför datorn och tv:n. Sjukt tråkigt! Gillar lite mer händelserika fredagar. Att sitta och glo på Talang och James Bond med mamma gjorde mig därför nästan galen.

Idag har jag avstått från att värda på Friskis. Ville inte förvärra lårsmärtorna. Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Ikväll blir det i alla fall Eurovision. Perrelli är ju i final, så det får man ju bara inte missa =0)

HEJJJA Perrelli, hejjja SVERIGE !!!


Inga kommentarer: