torsdag 22 maj 2008

Yoga


Igår var jag och Ipek på Friskis för att prova yoga för första gången. Efter att ha läst en mängd artiklar som "Kom i form med yoga", "Yoga dig smal" och "Yoga dig i Hollywoodform", så var vi bara tvungen att testa yoga. På Friskis träffade vi dessutom Sara som gav oss lite användbar yogainfo före passet. Yogan i sig var sjukt stillsam, och rörelserna var verkligen INTRESSANTA. När ledaren sa att vi skulle gå upp i "fisken" kunde jag verkligen inte hålla mig för skratt. Det var kul och exotiskt att testa yoga, men jag tror inte att jag kommer att börja utöva det aktivt. Det var verkligen inte min grej.

Idag blir det däremot Core. Sjukt härligt och avslappnande!

1 kommentar:

nettis sa...

Kul att testa på yoga :D Hahaa, tror inte det skulle vara något för mig heller ;P