måndag 12 maj 2008

Måndag vecka 20

Halloj halloj kära läsare!

När jag vaknade 05.00 imorse sken solen, och jag trodde självklart att dagen skulle bjuda på värme och strålande solsken. 06.40 var det riktigt varmt ute, så jag bestämde mig för att varken ta med mig tjocktröja eller jacka till Kristianstad. Onödigt bagage tänkte jag. Stort misstag! I Kristianstad var vädret till största delen grått, trisst och även lite kyligt, så under föreläsningen satt jag mest och frös, vilket inte kändes så jätteroligt!

Sedan dess att jag kom hem från Krischan idag har jag inte gjort annat än käkat och promenerat med Ipek. Skulle egenligen jympat på Friskis idag, men jag valde promenix istället. Riktigt härligt!

För övrigt har jag idag nynnat massor på Mercy med Duffy. Sjukt bra låt! (http://youtube.com/watch?v=KE2orthS3TQ)

Nu ska jag ta ett skummande eucalyptusbad =0)

Kram allihop!

1 kommentar:

nettis sa...

Sämre uppdatering har jag nog aldrig stött på ;P